Social Icons

понедељак, 6. фебруар 2012.

ЧУВАР МОГ БЛАГА

Изгубила сам речи
на путу од мог до твог срца
- звонки звук прапорца.
Скупљао си њихове беле трагове
за будуће речите нам дане.

Изгубила сам смех
у пукотини времена,
између два сусрета.
Чувао си његов одјек
за насмејана наша лета.

Изгубила сам врели дах
у самотним хладним ноћима.
Чувао си остављен дашак
на својим уснама
за пољубаца смешак
у мамурним нам јутрима.

Изгубила сам корак
у раскораку два света
Нашао си његов отисак
у мирису неисклијалог цвета
што чека буђење пролећа.

2 коментара:

  1. .....
    Изгубила сам корак
    у раскораку два света
    Нашао си његов отисак
    у мирису неисклијалог цвета
    што чека буђење пролећа.

    Lepo Zorice...
    Emocije iskazane kroz krasne stihove...
    Sreća je tajna.
    Kao što reče Brković:
    " Treba poznavati Berača Cveća.Moliti se Njegovom jutru da te ubere i stavi u vazu života".

    ОдговориИзбриши

Коментаришите слободно, али културно!

 
 
Blogger Templates